Site Loader
darmowy-jadlospis-2000kcal-jesienny

Tak jak wam obiecałam, tak jest. Darmowy jadłospis 2000 kcal na jesień. Jak się domyślacie w jadłospisie królują jabłka, śliwki, cynamon, dynia i inne sezonowe owoce oraz warzywa. Menu jest zaplanowane w taki sposób, aby dostarczyć 100% dziennego zapotrzebowania na składniki odżywcze.


Jadłospis 2000 kcal – czy nada się dla Ciebie?

Darmowy jadłospis 2000 kcal bazuje na założeniach prawidłowej diety. Znajdziesz w nim dużo warzyw i owoców sezonowych, ciepłych posiłków idealnych na chłodne i deszczowe dni, a także zalecaną ilość witamin i składników mineralnych pokrywającą dzienne zapotrzebowanie osoby dorosłej. Idealnie nada się dla osób, które nie chcą się liczyć kalorii.

Dowiedz się jak obliczyć swoje zapotrzebowanie na energię i makroskładniki

W jadłospisie proponuję 4 posiłki dziennie, których kolejność możesz dowolnie mieszać w ciągu dnia, a pory posiłków dopasować do swojego trybu życia. Jeśli preferujesz mniejszą ilość posiłków to nic nie stoi na przeszkodzie, abyś połączyła dwa posiłki w jeden większy.


Co dostaniesz pobierając jadłospis jesienny?

  • 3-dniowy jadłospis bazujący na produktach sezonowych
  • 4 posiłki dzienne w jesiennym klimacie
  • obliczoną zawartość energii i makroskładników, błonnika, omega-3 a także wybranych składników mineralnych (wapnia, żelaza, sodu) w każdym posiłku
  • podaną gramaturę oraz miary domowe produktów
  • gotową listę zakupów do pobrania


Zobacz jak wygląda przykładowy dzień jadłospisu

Na moim Instagramie możesz zobaczyć jak wyglądają posiłki z pierwszego dnia jesiennego jadłospisu 🙂


Wyświetl ten post na Instagramie.

3-dniowy jesienny jadłospis 2000 kcal już jest! 🍂🦔☔ ⠀ Nie wyobrażam sobie jesieni bez aromatu jabłek z cynamonem i zimowej herbatki i mam nadzieję, że wy też, bo w jadłospisie znajdziecie dużo warzyw i owoców sezonowych Królują jabłka, śliwki, gruszki, dynia, grzyby i oczywiście dania na ciepło! Kto się skusi? ☺️ ⠀ Cały jadłospis możecie bezpłatnie pobrać na www.szwalniadiet.pl (link znajdziecie też w bio 👆) ⠀ A wy bez czego nie wyobrażacie sobie jesieni? Co koniecznie musi zagościć na waszych talerzach na jesień? 💛 ⠀ _____⠀ #jadłospis #jadłospis #przepisy #zdroweprzepisy #fitprzepisy #fitprzekąska #fitinspiracja #zdrowesniadanie #jemzdrowo #jesiennie #herbatazimowa #fitśniadanie #zdroweposiłki #zdrowojemy #jesiennynastrój #fitjedzenie #fitjesien #2000kcal #herbata #jesienneprzyjemności #jesień2020 #jesieniara #liście #zdrowystylżycia #dietetyka #październik #dziendobry #szakszuka #owsianka #placki #smacznieizdrowo

Post udostępniony przez  OLIWIA KOWALCZYK | DIETETYK (@szwalnia.diet)


Jeśli jeszcze nie obserwujesz mnie na Instagramie to bardzo zachęcam! Pojawiają się tam inne treści niż na blogu, więc jeśli nie chcesz nic przegapić i być ze wszystkim na bieżąco to mocno zachęcam do obserwowania! To właśnie tam masz największy wpływ na to jakie treści pojawią się w przyszłości 🙂


Pobierz darmowy jadłospis 2000 kcal na 3 dni!

Po zapisie do newslettera otrzymasz mejla, w którym będziesz mogła bezpłatnie pobrać cały 3-dniowy jadłospis wraz z listą zakupów w formie pdf.



Dajcie znać w komentarzach co sądzicie i czy chcecie, aby pojawiało się więcej podobnych jadłospisów w przyszłości!

Na blogu znajdziecie także przepisy na FIT SŁODYCZE


Spodobał Ci się wpis? Udostępnij i podaj dalej!


oliwia-kowalczyk
Dietetyk, specjalista SOIT

OLIWIA KOWALCZYK

Jestem absolwentką SGGW w Warszawie oraz pasjonatką zdrowego stylu życia, która uwielbia smacznie zjeść. Dbam o zdrowie kobiet i pomagam wprowadzić zdrowe nawyki na całe życie.


Przeczytaj też

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

O MNIE

o-mnie

Cześć!

Mam na imię Oliwia i jestem dietetykiem. Przekażę Ci wiedzę opartą na faktach, dzięki której schudniesz oraz zbudujesz zdrowe nawyki. Pokażę Ci racjonalne podejście do diety, a także zapewnię niezbędne narzędzia, abyś mogła wprowadzić tę wiedzę w życie. Więcej o mnie

Newsletter